В Україні запустили сервіс електронних квитанцій

Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет заявив, що до сервісу електронних квитанцій check.gov.ua підключили всі основні державні органи. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

Згідно з повідомленням урядовця, до сервісу check.gov.ua підключили такі дежрогани:

  • Сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо).
  • Міграційна служба (паспорти, закордонні паспорти тощо).
  • РАЦСи (усі послуги з народження, шлюбу тощо).
  • ЦНАПи (послуги Міграційної служби та РАЦСів).
  • Послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, витяги тощо).

Як зазначається, українцям більше не потрібно приносити в зазначені органи банківські квитанції про сплату. Тепер можна сплатити послуги через інтернет-банк або мобільний банківський додаток та надати номер квитанції працівнику державної установи.

За словами Дубілета, такий крок не тільки заощаджує час українців, але й дозволяє зекономити, адже людям не доведеться сплачувати послуги через "місцеві" банки з гігантськими комісіями. Зараз до сервісу Check приєднано вже три банки, в стадії підключення — ще 10 установ.

Відомо, що працівники відповідних державних установ вже отримали службові інструкції. У ситуаціях, коли співробітники із зазначених структур  все одно вимагають квитанцію у паперовій формі, українцям рекомендують звертатися на гарячу лінію.