Новини компаній
10:12, 26 лютого 2017 р.
Який банер замовити?
Новини компаній
Банер — графічне оголошення, що є посиланням на рекламований сайт. Основна перевага використання банерів полягає в їх універсальності. Цей вид інтернет-реклами підходить для ресурсів будь-якої тематики та масштабу — від невеликих сайтів-візиток до великих корпоративних порталів.Friendlyстверджує, що за допомогою банера розкрутка вашого сайту буде більш продуктивним, особливо якщо розробку сайту ви замовляли саме у Френдлі.
Банер — графічне оголошення, що є посиланням на рекламований сайт. Основна перевага використання банерів полягає в їх універсальності. Цей вид інтернет-реклами підходить для ресурсів будь-якої тематики та масштабу — від невеликих сайтів-візиток до великих корпоративних порталів.
При замовленні створення банера необхідно визначити наступні характеристики:
1. Цілі банера
Існує три головних призначення банера:
oзалучення відвідувачів на сайт;
oспонукання до купівлі товару чи послуги;
oпідтримка іміджу компанії.
Будь банер розробляється з урахуванням відповідності цих трьох завдань. Однак, для досягнення максимального ефекту необхідно визначити, яка мета створення банера переслідується в першу чергу. Від відповіді на це питання і буде залежати зміст банера.
2. Формат банера
На сьогоднішній день в інтернеті найбільш часто зустрічаються:
oСтатичні банери — це рекламне зображення без анімації, яка володіє двома важливими перевагами: воно швидко вантажиться (відвідувачі відразу побачать рекламне повідомлення) і завжди показується в браузерах (навіть якщо анімація відключена в налаштуваннях).
oАнімовані gif-банери — такий банер являє собою набір статичних зображень, що змінюють один одного через встановлений проміжок часу. Анімоване зображення легко привертає увагу користувачів, а формат gif підходить для всіх популярних веб-браузерів.
oFlash-банери — динамічні банери, де анімація створюється на основі програмування. Переваги Flash-банерів: барвиста мультиплікація і можливість інтерактивності (банер реагує на дії користувача). Основний недолік Flash-банерів — їх висока вартість. Також варто враховувати, що перегляд Flash-банерів можливий тільки при наявності плагіна для програвання Flash-файлів. Користувачі, у яких такий плагін не встановлено, не побачать реклами.
Не можна однозначно сказати, який з перелічених вище форматів є кращим: багато що залежить від тематики сайту, що рекламується, цільової аудиторії, майданчиків для розміщення банера та інших факторів. Що стосується зручності і універсальності, то поки виграють статичні банери і анімовані gif-банери.
Flash формат менш поширений, деякі сайти і банерообмінні мережі можуть Flash-банер, просто не прийняти. Часто при розміщенні Flash-банера власники рекламних майданчиків додатково просять надати «заглушку» — простий gif або jpg банер, який буде відображатися, коли браузер користувача не програє Flash. В такому випадку потрібно вже два банери, що означає додаткові витрати.
3. Розмір банера
Є загальноприйняті стандарти, на які орієнтуються веб-розробники при створенні банерів, так і власники сайтів при плануванні рекламних місць на своїх ресурсах. Вибір таких форматів досить різноманітний.
Найбільш часто використовувані розміри банерів:
88×31 («кнопка») — постійно використовується при обміні посиланнями з іншими сайтами, в основному для підвищення індексу цитування.
468×60 — класичний банер, який зустрічається на переважній більшості сайтів і визнається всіма популярними банерообмінними мережами і веб-ресурсами.
120×240 — один з найбільш оптимальних варіантів банерної реклами, дозволяє вигідно представити товари або послуги.
100×100 і 125×125 — квадратні банери, які лише недавно стали популярними в російськомовному інтернеті.
160×600 («хмарочос») — завдяки своєму розміру добре помітний відвідувачам, також існують більш вузькі версії цього банера: 120×600 і 90×600.
За бажанням замовника можливе створення банера з будь-якими іншими параметрами. При виборі розмірів банера слід ознайомитися з рекламними форматами веб-ресурсів, на яких передбачається його розміщення.
4. Особливості банера
Переваги замовника щодо зовнішнього вигляду і способу подачі інформації:
oтекст для розміщення на банері;
oлоготип зображення для розміщення на банері;
oколірна гамма банера;
oсюжет (при анімації).
Виходячи з правил інтернет-реклами, зміст банера повинно відповідати загальноприйнятим морально-етичним нормам. Виключені елементи порнографії, насилля, ненормативна лексика і образливе зміст.
Зверніть увагу!
Часто рекламні майданчики в інтернеті мають свої власні вимоги, що приймаються банерів: розміри, формати, зміст, оформлення і т. д. Тому при замовленні банери для розміщення на конкретному веб-сайті необхідно передати розробникам всі правила даної площадки і надати посилання на цей ресурс.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:17
Вчора
ТОП новини
live comments feed...