• Головна
  • Імовірнісний SEO або У кожного оптимізатора свій робочий бубон
Реклама
12:34, 29 квітня 2017 р.

Імовірнісний SEO або У кожного оптимізатора свій робочий бубон

Реклама

Цією статтею я хочу відповісти на численні запитання про те, які ж посилання продовжують працювати, де їх брати, в якій кількості і скільки вони коштують. З тих пір, як Яндекс оголосив, що вміє відрізняти хороші посилання від поганих, пройшло більше року, а оптимізатори продовжують чекати срібних куль. Забудьте про світлі часи Сеопульта взагалі і прийміть як даність, що сьогодні потрібно працювати не на комунізм (ТОП) а на ступінь впливу на ймовірність його досягнення. Можна накачати свій сайт посиланнями, умовно на 100500 за Лівші, але ніхто не в праві чекати від цієї дії нічого, крім збільшення ймовірності попадання сайту в ТОП. Много факторов влияет на продвижение бизнеса в интернете и разобраться, что именно улучшит ваш сайт поможет веб-студия смартвеб.

Так, слідом за збільшенням цієї ймовірності відбуваються деякі складні процеси в чорному ящику Матрікснета, які впливають на зростання позицій. Але потрібно розуміти, що це відбувається не від того, що була здійснене накачування посиланнями, а від того, що інші чинники ранжирування набули деяких відносин з привнесеним вами сигналом. І результат залежить саме від цих відносин, які можуть статися з тим же результатом і з чимось іншим, але з меншою ймовірністю. Много факторов влияет

Скільки треба купити посилань, щоб було ТІЦ 10? Питання з тієї ж серії. Але не можна навіть ставити так питання! Оптимізатор — не замовник, його мета — не комунізм, оптимізатор повинен змінювати ймовірність, збільшувати її, а все інше зробить Матрікснет. Якщо оптимізатор робить транзистор, то він одержує умови клумби і може на око побачити зростання позицій по анкору, у нього не буде причин вважати, що зростання відбулося від чогось іншого. Але ця штучна ситуація, теплична і повністю підконтрольна. Не треба плутати її з реальним клієнтським сайтом, для якого відбулися сотні ітерацій переранжирування по тисячі факторів і від самих різних причин. Кожна ітерація переранжирування унікальна, необоротна і змінює первинні умови ранжування, тому откотив якісь свої SEO-маніпуляції тому, якщо щось не сподобалося) і застосувавши їх знову, можна вже отримати інший результат, іноді зовсім інший! Ранжування сайту — це еволюція, якої немає шляху назад, а є тільки шлях вперед, тому Яндекс ніколи не відкочує алгоритми тому, що це безглуздо. Тому відповісти на питання про необхідну покупку посилань в принципі неможливо. Існує лише ймовірність, яка кожен раз буде різною. Можна придбати всього одне посилання і збільшити ймовірність досягнення якоїсь позиції в 10 разів, а можна після купити ще 20 посилань з тим же вагою і не збільшити цю ймовірність взагалі, тому що умови змінилися, і фактор впливу на цьому етапі еволюції ранжирування сайту був повністю вичерпаний. Немає сенсу купувати занадто мало посилань (менше 20) і немає сенсу купувати багато посилань (більше 100), для плавного відстеження того, що відбувається. Зміст маніпулювання ймовірністю посилальних не в кількості і якості купленого посилального (це лише необхідна умова), а в тому, щоб знайти межу ТБУ (точки беззбитковості) фактора впливу, щоб не витратити зайвих грошей і не підвести сайт під монастир, спотворивши внутрішнє співвідношення впливу чинників один на одного.

Ймовірність досягнення ТОПа зростає саме від правильно відчутого експериментально цього співвідношення і правильного розсмоктування вашого посилання по віртуальному організму всього комплексу ранжирування. Не потрібно годувати сайт всякою поганню з будь-яких факторів впливу, за цим потрібно стежити, як і за тим, що їси сам для свого здоров'я. Хтось може, споживаючи все підряд, і цілком добре росте у видачі від цього як на дріжджах. Але це не означає, що маніпулювання ймовірністю саме позиціями вашого сайту можна і потрібно починати з такого раціону. Ставтеся до ранжирування, як до деякого травному процесу і взагалі, шукайте аналогією з природними фізично зрозумілими речами, так ви будете просто ближче до розуміння того, що відбувається насправді (всі процеси в цьому світі дублюють уже наявні на своєму витку). Яндекс вам нічого тут не порадить, крім фраз про те, що Матрікснет — це чорний ящик, і ніхто на ранжування вплинути не може. А нам з цим працювати, нам потрібно відчувати цей ящик. Всі ви знаєте, як працює віра в щось, що повинно відбуватися, і це реально допомагає у створенні моделі відбувається, яка направляє наші дії, як оптимізатора, в потрібне русло. Тобто рулить (несе позитивний ефект) не сама віра як така, а модель того, що відбувається, яка на цій вірі будується і систематизує послідовність зроблених дій. Над усім цим можна іржати, звичайно, і намагатися знайти відповідь на поставлене вами питання, але результат від цих спроб буде НУЛЬОВОЮ на відміну від. Я не хочу надавати seo зайвої містики, але коли всі ми реально працюємо з ймовірностями, звикайте до того, що подібний підхід не менш професійний, ніж використання математичних моделей, як у Чекушина. Вимірювання чого-небудь, як-то ваг посилань або позицій сайту, параметрів з Яндекс. Метрики, лише орієнтують нас у вибраних нами моделях, і тим краще ми їх будуємо, ніж ці дані точніше і повніше.

Я не намагаюся сказати, що посилання або щось ще, зовсім неважливо, що вони неефективні і. д., я лише раджу, як потрібно ставитися до результату і його справжньої причини. У підсумку бабки залежать від ефективності проведених заходів. Якби в SEO існувала інструкція, то усі б отримували результат. Підкрутив цю гайку, потім це, потім ту. Так сприймає роботу оптимізатора, замовник, але ми-то знаємо, що це не так. Навіщо ж самих себе обманювати і шукати цю інструкцію, знаючи, що її немає і все насправді працює не так, а саме так, як описано вище?Пошук інструкцій у 2017 році — це глухий кут. Так, SEO — це робота з ймовірностями, це даність, яку треба прийняти, але при цьому не применшувати ефективності прийнятих заходів і інструментів. Не треба думати, що в руках у нас малопотужні інструменти. Вони потужні. Ну, ось текстові фактори мають 50% вага, і ми ними впливаємо на релевантність дуже сильно. Проблема в тому, що маніпулювання ймовірністю тільки тоді приносить результат, коли дії виявляються в рамках системи. Без правильної системи, це просто перекладання важких колод з однієї купи в іншу замість того, щоб будувати будинок. Мало мати гарні колоди, потрібно правильно їх скласти. І саме цю систему ми повинні знайти для кожного сайту, а не просто купувати посилання з величезною вагою або писати неможливо релевантні статті, саме по собі це нічого не дає.

Зміна ймовірності та зміна чогось фізично конкретного мають зовсім різну природу. Це різні сутності. Якщо потрібно фізично перемістити колода з точки А в точку Б, то всі знають, що приклавши силу туди й туди по інструкції можна перемістити це колода, і завдання вирішиться. Але коли ти працюєш з імовірністю переміщення колоди з точки А в точку Б, то такий мануал марний, тому що колода лежить в темній кімнаті, ти навіть не знаєш де воно, воно просто десь тут є. Як розв'язати задачу?Адже навіть якщо ти натрапиш на це колода, то не будеш знати, куди і як його правильно покласти. І от що робити? Розуміти, що будуєш! Включити світло хоча б у своїй голові. Замінити темряву на свою реальність і визначити в ній свої координати плацебо. Вірити в те, що ти будуєш в першу чергу, інакше ти нічого взагалі не побудуєш. Вірити і довбати своє просування. Саме так це і працює. Озирніться навколо — як люди просувають? І чому іноді навіть повні барани вдалі в своєму просуванні?Ця річ не менш важлива, ніж технологія, і тому оптимізатори і кажуть, що у кожного вона своя, і вони частково мають рацію, навіть не вникаючи чому все працює саме так. Просто за фактом — у кожного свій бубон і приблизно однаковий результат, хоча по ідеї, той у кого технологія м'яко кажучи не дуже, не має в принципі його отримувати. Але це не так. Такі властивості роботи з ймовірностями в реальному кінцевому результаті. Використовуючи більш високоефективні інструменти, ти отримаєш перевагу тільки якщо будеш будувати свій унікальний будинок в темряві. Що робити?Зрозуміти це і працювати, не покладаючи рук, вірячи у світле майбутнє, намальоване в планах просування. Я розмовляю в приват з багатьма оптимізаторами і все більше переконуюсь у важливості і правильності вищевикладеного. Щастить тому, хто працює, як ломова коня, а не чекає срібних куль.

Резюмуючи: не перевертати колоди в темряві куди попало, не шукати шлях, по якому просувати сайт, а визначати цей шлях самому. Якісні інструменти в допомогу. Мені здається, ось це розуміння дуже важливо буде для всіх в новому році, і саме по собі це розуміння-цінне знання саме для реального практичного SEO, і це не теорія, це чиста практика, не помітити цієї жахливої закономірності не можна. Іноді ми не бачимо закономірностей в очевидних речах, але лише тому, що знаходимося в полоні стереотипів. Варто їх порушити і фраза «у кожного оптимізатора свій робочий бубон» набуває зовсім іншого значення, і все стає зрозумілим. Так, це закономірність, яку ми не бачимо.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ІмовірніснийSEOабоУкожногооптимізаторасвійробочийбубон
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...