12:43, 14 квітня 2019 р.
Укрзалізниця розширить можливості онлайн-сервісів для клієнтів
До кінця 2019 року Укрзалізниця планує запровадити низку нових опцій, що значно покращать якість обслуговування пасажирів. Йдеться передусім про розширення можливостей онлайн-сервісів підприємства.
Про це пише прес-служба УЗ.
За словами голови правління АТ Євгена Кравцова, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн: замовлення на групові перевезення пасажирів, вагона з місцями для людей з інвалідністю. Можна також буде перевезти своє авто у вагоні-автомобілевозі.
Крім того, пасажирам стане доступною така послуга, як “лист очікування” – людина буде отримувати повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.
Євген Кравцов анонсував і новації для клієнтів із сектору вантажних перевезень.
Зокрема, в УЗ проведуть суттєву зміну планування вантажних перевезень, що дозволить перейти від традиційної системи до управління замовленнями клієнтами.
В Укрзалізниці інформують, що онлайн-сервіс компанії з продажу квитків користується великим попитом серед пасажирів. Торік близько 50% від загальної кількості проданих документів пасажири замовили через інтернет.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
У Кам’янському продають легендарний завод: які потужності має
Новини компаній
17:00
4 жовтня
14:28
4 жовтня
14:04
4 жовтня
ТОП новини
live comments feed...