• Головна
  • «Картка краматорчанина» – відповіді на актуальні питання
13:21, 25 квітня 2019 р.

«Картка краматорчанина» – відповіді на актуальні питання

«Картка краматорчанина» – відповіді на актуальні питання

До Краматорської міської ради звернулися громадяни  пільгових категорій – насамперед, пенсіонери, з проханням роз’яснити, навіщо потрібна "картка краматорчанина".

1. Чи необхідно оформляти картку в обов’язкому порядку?

 «Картка краматорчанина» - це сучасна багатофункціональна платіжна картка з фото та персональними даними користувача, має функцію здійснення безконтактних платежів та надає можливість оплатити / скористатися пільгою за проїзд у муніципальному транспорті.

З метою впорядкування механізмів пільг та послуг громадянам  м. Краматорська, їх обліку та адресності, розвитку безготівкових форм розрахунків, підвищення соціального захисту мало захищених верств населення, відповідно до ст.19 Закону України «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті» , виконкомом Краматорської міської ради було прийнято рішення від 18.07.2018 № 480 « Про запровадження в м. Краматорську багатофункціональної електронної пластикової картки «Картка краматорчанина»».

Право на отримання Картки  краматорчанина мають громадяни України, які:

- офіційно зареєстровані та/або мають фактично місце проживання/перебування в  м. Краматорськ;

-  є внутрішньо переміщеними особами;

-  мають місце роботи або навчаються в м. Краматорськ.

Для отримання Картки  краматорчанина, необхідно мати при собі наступні документи:

-   паспорт;

-   реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН);

- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, що підтверджує фактичне місце проживання/перебування в м. Краматорськ ;

- кольорову фотографію (3х4см), у разі відсутності такої у документах, що посвідчують особу;

- для пільгової категорії клієнтів – документи, що підтверджують право на пільгу(безкоштовний проїзд у громадському транспорті), для пенсіонерів – пенсійне посвідчення;

- довідку з місця роботи підприємства - для працевлаштованих в м. Краматорськ.

-  студентський квиток - для студентів навчальних закладів м. Краматорськ.

Звертаємо Вашу увагу, що безплатна видача Картки краматорчанина буде здійснюватися громадянам, які мають право на пільговий проїзд у міському громадському транспорті та внесені у «Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, що мають право на пільги» і зареєстровані у ЄРУ.

Для забезпечення належного обліку фактично наданих транспортних послуг міським пасажирським транспортом, економії коштів бюджету та їх ефективного використання при відшкодуванні втрат за пільгові перевезення пасажирів виконкомом Краматорської міської ради було прийнято рішення від 17.10.2018 № 707 «Про Затвердження концепції автоматизованої системи оплати проїзду у міському пасажирському транспортім. Краматорськ».

Тобто у подальшому  Картка краматорчанина буде єдиним обов’язковим документом для пільгового проїзду в міському громадському транспорті.

2. Якщо «картка краматорчанина» буде відсутня у пільгового пасажира, матиме він змогу отримати безплатній пільговий проїзд у транспорті при наявності посвідчення ?

У зв’язку з великою кількістю громадян (близько 60 тис.осіб ), що мають право на пільговий проїзд в міському громадському транспорті загального користування, станом на 24.04.2019 строки, які обумовлюють закінчення безплатної видачі пільговикам «Картки краматорчанина» не позначені.

В першу чергу Картку краматорчанина буде оформлено громадянам пільгових категорій. В подальшому цією послугою зможуть скористатися всі краматорчани.

3. При оформлені «картки краматорчанина» пенсіонери можуть отримувати пенсію, як і раніше, у іншій банківський установі, чи її виплата автоматично переводиться до «Ощадбанка»?

При пільговому оформленні «Картки краматорчанина» клієнт має право відмовитися від пропозиції на укладення Договору на переведення пенсії (субсидії) для її отримування в АТ «ОЩАДБАНК».Вибір установ для отримання пенсії (субсидії) залишається за клієнтом.

4. Який термін оформлення картки?

За інформацією АТ «ОЩАДБАНК» приблизний час на перевірку наданих клієнтом документів та оформлення «Картки краматорчанина» складає один місяць.

До закінчення періоду оформлення АТ «ОЩАДБАНК» «Картки краматорчанина» пільговики мають право користуватися своїми посвідченнями для безплатного проїзду в громадському транспорті відповідно до вимог діючого законодавства України.

Після завершення впровадження «Картки краматорчанина» безоплатний проїзд на маршрутах загального користування пільговою категорією громадян міста буде здійснюватися за допомогою валідації персоніфікованих «Карток краматорчанина» у кондукторів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Краматорск #карта #Ощадбанк
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...