14:26, 17 лютого 2020 р.
Роз’яснення "Краматорськтеплоенерго" щодо нарахування плати за абонентське обслуговування
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» введена плата за абонентське обслуговування. Це платіж, який споживач оплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку для покриття витрат виконавця, пов'язаних з укладенням договору про надання комунальних послуг, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами і організацією зборів коштів за спожиті комунальні послуги. Розмір оплати за абонентське обслуговування розраховується виконавцем комунальної послуги, виходячи з його витрат і не перевищує граничний розмір, встановлений Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 6 статті 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Кабінет Міністрів України своєю постановою №808 від 21 серпня 2019 року встановив граничний розмір плати за абонентське обслуговування в розрахунку на одного абонента для комунальних послуг споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами. На підставі даної постанови і був визначений розмір абонентської плати для кожного споживача. Нарахування проводяться щомісяця, з розрахунку на одну квартиру, незалежно від кількості проживаючих і займаної площі, відповідно після затвердження НКРЕКП тарифу на теплову енергію для ТОВ «Краматорськтеплоенерго».
На початку лютого більше 34 тисяч мешканців міста отримали квитанцію з неправильними нарахуваннями в розділі «Абонплата». Абонентська плата за теплопостачання дійсно буде введена, але тільки після того, як Національна комісія, яка виконує державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, встановить тариф. Поки що оплачувати пункт "Абонплата" не потрібно.
У разі виникнення додаткових питань, просимо звертатися до абонентського відділу ТОВ «Краматорськтеплоенерго», який розташований за адресою:
м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 29.
Довідки за телефоном (06264) 7-10-52; 7-08-54, моб. (050) 422-84-49
Доводимо до відома споживачів, що через програмний збій при формуванні Єдиного платіжного документа (квитанції) за січень 2020 року, дані з проведених платежів у січні 2020 роки за послуги "Теплопостачання - Обслуговування приладів обліку" і "Теплопостачання - Ремонт приладів обліку" не були відображені в документі. Інформація про проведені платежі буде врахована в Єдиному платіжному документі (квитанції) за лютий 2020 року у вхідному сальдо на 1 лютого (поле «Борг»).
Дублікат Єдиного платіжного документа (квитанції) за січень 2020 року, в якому виправлена дана помилка, можна отримати в КП «СЄЗ» за адресою бульвар Краматорський, 22.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
live comments feed...