
13:11, 4 грудня 2020 р.
У Краматорську запрацював попередній онлайн запис до ЦОК ДТЕК Донецькі електромережі
ДТЕК Донецькі електромережі запустив нову дистанційну послугу – запис онлайн. Жителі Маріуполя і Краматорська тепер можуть заздалегідь записатися на консультацію до фахівця в Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) на сайті компанії та вибрати зручні дату та час відвідування.
Щоб скористатися попереднім записом онлайн потрібно зробити кілька простих кроків:
- зайти до спеціального розділу на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;
- вибрати свій центр обслуговування клієнтів і натиснути кнопку «Записатися»;
- заповнити коротку анкету, вказати прізвище, ім’я, по батькові, свій телефон і електронну пошту;
- вибрати вид послуг, зручні дату та час відвідування центру.
У призначений час в центрі клієнта зустріне адміністратор і надасть допомогу у виборі тематики в терміналі електронної черги. Потім за номером талона вас запросять до консультанта.
Водночас, в період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Донецькі електромережі, перелік яких постійно розширюється.
Скористатися дистанційними сервісами ви можете:
- на сайті компанії – http://dtek-dem.com.ua;
- зателефонувавши до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
- звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.
Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити та отримати послугу.
Коротка відеоінструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних/планових відключень на сайті компанії» тут.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Як відкрити компанію в ОАЕ — швидко та законно
Новини компаній
09:15
22 грудня
18:15
20 грудня
12:30
20 грудня
09:00
20 грудня
09:50
16 грудня
ТОП новини