• Головна
  • Роз’яснення КВП «Краматорський водоканал» щодо нарахувань за спожиті послуги
14:12, 15 лютого 2022 р.

Роз’яснення КВП «Краматорський водоканал» щодо нарахувань за спожиті послуги

Роз’яснення КВП «Краматорський водоканал» щодо нарахувань за спожиті послуги

Шановні споживачі! Для коректного розрахунку обсягів спожитих послуг надзвичайно важливо передавати показання приладів обліку вчасно – в останні 2 дні поточного місяця! Спеціалісти водоканалу наголошують, що це необхідно зробити, навіть якщо у вас немає змоги сплатити за послуги у ці дні, адже від цього залежить методика розрахунку.

У разі, якщо показання не будуть передані вчасно, для їх розрахунку візьмуть дані середньодобового споживання води за аналогічний період.

З 1 січня 2022 року змінилась методика розподілу обсягів спожитих послуг у багатоквартирних будинках, згідно з якою:

  • У разі, якщо приміщення всіх споживачів у будинку оснащені індивідуальними приладами обліку води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби) обсяг спожитої у будинку води за показниками комерційного приладу обліку розподіляється між споживачами пропорційно до обсягу споживання за показаннями вузлів розподільного обліку;
  • У разі, якщо жодне приміщення у будинку не оснащено індивідуальними приладами обліку води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби) обсяг спожитої у будинку води за показниками комерційного приладу обліку розподіляється між споживачами пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються такими.
  • У разі, якщо частина приміщень у будівлі оснащена індивідуальними приладами обліку води, а частина – не оснащена. Обсяг спожитий споживачами у приміщеннях, які оснащені вузлами розподільного обліку, встановлюється у розмірі, визначеному за допомогою таких вузлів, а загальний обсяг спожитої води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби та споживачами у приміщеннях, оснащених вузлами розподільного обліку) розподіляється між споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються такими послугами.

Також з 1 січня 2022 року усі споживачі отримуватимуть щомісячне нарахування за абонентське обслуговування за індивідуальними договорами з населенням та підприємствами, організаціями, які знаходяться у багатоквартирних будинках, а саме:

1. Без обслуговування та заміни вузлів комерційного обліку (будинковий прилад):

а) абонентська плата з водопостачання  – 17,03 грн з ПДВ;

б) абонентська плата з водовідведення  –  12,74 грн з ПДВ.

2. З обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку (будинковий прилад):

а) абонентська плата з водопостачання  – 18,97 грн з ПДВ;

б) абонентська плата з водовідведення  –  14,68 грн з ПДВ.

Наголошуємо, що у разі укладання колективного договору вартість комунальних послуг складається із плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів та обсягу спожитих послуг.  Плата за абонентське обслуговування не нараховується.

Передати показання та отримати консультацію від фахівців КВП “Краматорський водоканал” Ви можете за телефонами у робочі дні з 8.00 до 16.00:

  • міські телефони – 48-97-28; 48-97-30; 48-97-31; 48-97-32; 48-97-33; 48-97-34;
  • мобільні телефони – (063) 519-18-07; (050) 815-31-90; (098) 814-82-60; (073) 498-56-78.
  • Viber (тільки повідомлення) – (099) 346-62-82; (095) 497-80-93.

Передавати показники приладів обліку вчасно (у два останні дні місяці) можна також зареєструвавшись у особистому кабінеті споживача на сайті підприємства: http://kramvoda.com/, та Telegram чат-бот – kr_voda_bot.

Адміністрація КВП “Краматорський водоканал”

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Краматорськ
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...