• Головна
  • Чим відрізняються SEO оптимізовані сайти від звичайних. Чи є шанси конкурувати з оптимізованими сайтами під SEO
Новини компаній
11:00, 13 січня 2023 р.

Чим відрізняються SEO оптимізовані сайти від звичайних. Чи є шанси конкурувати з оптимізованими сайтами під SEO

Новини компаній

Через стрімке проникнення інтернету в повсякденне життя людей розвиток онлайн-торгівлі, бізнесу в мережі, популяризація порталів новин і форумів відбувається гранично швидко. Власник кожного сайту незалежно від специфіки прагне підвищити показники відвідуваності, оскільки це прямий шлях до його монетизації та неухильного зростання прибутку.

Чим відрізняються SEO оптимізовані сайти від звичайних. Чи є шанси конкурувати з оптимізованими сайтами під SEO, фото-1

Щоб залучити відвідувачів, необхідно створити дійсно якісний, інформативний та корисний для користувача веб-ресурс. Він повинен допомагати вирішувати якісь завдання (купівля товарів, отримання послуг), знаходити необхідну інформацію з тематики, що цікавить та відомості про компанії, підприємства і т.д.

Чим відрізняються SEO оптимізовані сайти від звичайних

Проте у сучасних реаліях створення цікавого та корисного веб-ресурсу недостатньо, оскільки користувачі можуть просто не знайти його на просторах інтернету. З метою популяризації виконується просування сайту із застосуванням методів SEO.

Якщо звичайні майданчики створюються та заточуються виключно під цільову аудиторію, то СЕО оптимізовані – адаптуються під алгоритми пошукових систем. Тобто фахівцю з просування необхідно знаходити баланс між двома сторонами: інтересами та потребами відвідувачів та правилами, що диктуються пошуковими системами.

Такий підхід забезпечує SEO оптимізованому сайту найважливішу перевагу перед майданчиками, до яких не застосовувалися технології СЕО. Це можливість виходу на провідні позиції видачі за ключовими запитами. Знаходження на першій сторінці пошуку Google відкриває широкі можливості для залучення органічного трафіку, тобто відвідувачів, які зацікавлені в товарі, послузі або бренді. Це в більшості випадків гарантує високі показники конверсії – співвідношення числа переходів на сайт та кількості скоєних дій (заявок, підписок, покупок тощо).

Зважаючи на це, практично безглуздо говорити про повноцінну конкуренцію між СЕО оптимізованими сайтами та ресурсами, до яких не застосовувалися стратегії просування. Останні перебувають у вочевидь невигідному становищі та не зможуть залучити трафік у достатньому обсязі.

Що потрібно, щоб підняти сайт у пошуковій видачі

Для повноцінного просування майданчика у мережі необхідно розробити грамотну стратегію. Вона будується на аналізі самого сайту, його цільової аудиторії та оточення. Далі спеціаліст складає детальний план реалізації цієї стратегії. Зазвичай він включає такі пункти:

  • Збір семантики, тобто складання списку ключових фраз, за якими товар, послугу чи будь-яку інформацію користувачі шукають у мережі.
  • Внутрішня оптимізація веб-сайту. Включає технічне доопрацювання, усунення помилок, збільшення швидкості завантаження сторінок. Особлива увага приділяється поліпшенню юзабіліті – зручності взаємодії користувача з функціоналом ресурсу. Також важливо подбати про внутрішню перелінковку, яка спростить пошуковим ботам навігацію сторінками і прискорить їх індексацію.
  • Наповнення контентом. Фрази семантичного ядра необхідно правильно розмістити всередині текстів на сайті. При цьому сам контент має бути корисним та цікавим для відвідувача.
  • Зовнішня оптимізація. Реалізується шляхом розміщення зовнішніх посилань на майданчиках-донорах. Ці посилання можуть купуватись на спеціалізованих біржах або отримуватись природним шляхом, коли користувачі самі цитують ресурс на форумах, у соцмережах тощо.

Проведення перерахованих вище заходів дозволить суттєво підняти позиції сайту в пошуковій видачі. І саме вони зроблять його конкурентоспроможним.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...