• Головна
  • Креативна упаковка може стати приводом для вірусного маркетингу
Новини компаній
16:35, 20 лютого 2023 р.

Креативна упаковка може стати приводом для вірусного маркетингу

Новини компаній
Креативна упаковка може стати приводом для вірусного маркетингу, фото-1

На початку розвитку торгівлі (та у недавні радянські часи) про додаткову упаковку товарів чи продукції мало хто замислювався, (згадайте щільний коричнево-сірий папір, в який загортали все - від продуктів до одягу). А сьогодні якість і зовнішній вид упаковки стає дуже важливим. Особливо при оформленні корпоративних подарунків та в роботі інтернет-магазинів.

Навіщо потрібна упаковка подарунків?

Вона виконує низку важливих функцій.

  • оберігає об'єкт від механічних пошкоджень;
  • забезпечує зручність транспортування (перенесення);
  • надає будь-якому презенту додаткову солідність;
  • підкреслює неповторність та своєрідність предмета;
  • нагадує, хто зробив подарунок (особливо якщо він корпоративний від імені компанії партнерам чи співробітникам);
  • виконує рекламну функцію.

Останнє з розвитком соціальних мереж та ютуб-каналів стає дедалі актуальнішим. І унікальним оформленням презентів все ширше користуються корпорації та інтернет-магазини для просування своєї продукції. З розвитком такого напрямку блогосфери, як анбоксинг, оригінальність пакування стає одним із провідних напрямів реклами.

Що таке анбоксінг?

Термін анбоксинг взятий, як і багато інших інтернет-термінів, з англійської мови. І в перекладі "Unboxing" звучить як "розпакування" (буквально - "витяг із коробки"). Відмінною особливістю таких оглядів є не лише демонстрація самого подарунка, а ще й зйомка процесу його вилучення з коробки. І акцент робиться на зовнішньому вигляді упаковки, якості використовуваних матеріалів, демонстрації з різних ракурсів і навіть наповнювача, що використовується для захисту та фіксації вмісту.

Сам процес розгляду подарунка супроводжується закадровими коментарями та крупними планами. Тому корпоративна упаковка подарунків, показана у таких роликах, стає важливим елементом реклами магазину чи компанії.

Дехто вважає, що ролики про анбоксинг дивляться виключно гіки, що розпаковують подарункові та колекційні видання настільних та комп'ютерних ігор, технічних новинок та атрибутів для фанатів. Але це не зовсім так: блоги такої спрямованості набирають популярність і серед звичайних користувачів.

Тому, замовляючи подарункові коробки з фірмовою атрибутикою, ви значно розширюєте кількість потенційних клієнтів, покупців чи партнерів. Адже якщо блогер крупним планом вказує не звичайну картонну коробочку, а бокс для пляшки у формі ялинки, дерев'яну скриньку або коробку для цукерок у вигляді годівниці для птахів, то інтерес до співпраці (купівлі товару компанії, укладення з нею договору про постачання або придбання її акцій) значно зростає.

А якщо відео викликає інтерес, то воно стане причиною створення вірусної реклами, яка охоплює величезну аудиторію, за мінімумом витрат.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...