11:00, 13 квітня 2018 р.
До уваги жителів Краматорскька: інформація щодо посилення відповідальності за надані дані для призначення субсидій та інших пільг
Управління праці та соціального захисту населення зауважує про особисту відповідальність громадян, які звертаються за наданням житлової субсидії, усіх видів державної допомоги, які призначаються на підставі доходів та майнового стану членів сім’ї, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам.
На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 №136 «Про затвердження Порядку здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів» процедура верифікації достовірності інформації, поданої громадянами для надання щомісячної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, здійснюється щомісячно шляхом обміну інформацією Мінфіну з управліннями на містах. Оскільки для призначення субсидії заявником надається заява встановленого зразка (зазначаються види комунальних послуг, на які необхідно призначити субсидію, особові рахунки, необхідність розгляду заяви в комісії) та зазначаються персональні дані усіх членів сім’ї, види доходів членів сім’ї та під особистий підпис повідомляється про здійснення купівлі членами сім’ї товарів понад 50 тис.грн.
За всю надану інформацію відповідальність покладена на заявника.
Відповідно до зазначеного Порядку Міністерство фінансів здійснює верифікацію даних про одержувачів виплат, одержаних з різних джерел. За процедурою верифікації надаються персональні дані тих осіб, по яким встановлені порушення.
Згідно п.3 Порядку з метою здійснення верифікації та моніторингу на запит Мінфіну розпорядники бюджетних коштів, Національний банк, Пенсійний фонд України, фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємства, установи і організації, банки та інші фінансові установи незалежно від форми власності подають інформацію, в тому числі персональні дані, про відкриті рахунки (поточні, кредитні, депозитні тощо), операції, залишок коштів на рахунках. У разі нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, призначених на сім’ю або домогосподарство, інформація подається щодо кожного члена сім’ї або домогосподарства.
Згідно осіб, по яким встановлені порушення, припиняється дія субсидії до з’ясування обставин. Міністерством фінансів України для перевірки достовірності інформації надаються по захищеним каналам зв’язку файли:
Про встановлені одинакові записи з персональними даними осіб, яким призначено житлові субсидії, за різними адресами, тобто одна й та сама особа встановлена як отримувач субсидії або входить до членів сім’ї, яка користується субсидією, в нашому місті та в іншому регіоні України. Тому, у разі зміни складу сім’ї (прописки або виписки особи чи переїзду в іншу місцевість) інформацію необхідно протягом місяця надавати до управління та у наступному після зміни складу сім’ї місяці надати нову заяву про призначення субсидії.
2.Про здійснення купівлі автомобілів та нерухомості на суму понад 50 тис.грн.
У зв’язку з надходженням інформації про здійснення факту купівлі для з’ясування суми управління запрошує заявників для уточнення даних. Просимо отримувачів субсидії своєчасно звертатись до управління для прискорення поновлення субсидії чи вирішення питання погашення встановленої переплати у зв’язку з несвоєчасним інформування про факт купівлі на суму понад 50 тис.грн.
3.Про невідповідність у персональних даних та документах, що посвідчують особу.
Несвоєчасне повідомлення про зміну документа, що посвідчує особу (новий паспорт, свідоцтво про народження, зміна прізвища для дорослих та дітей) є підставою для припинення субсидії у зв’язку з недостовірними даними. Оскільки з 01.01.2019 року планується впровадження монетизації субсидії, тому персональні дані, надані у заяві, повинні відповідати чинним документам. Наголошуємо на невідкладній необхідності надавати управлінню інформацію про зміну документів на дорослих та дітей. На теперішній момент на першочерговому контролі перебувають діти, яким виповнилось 14 років, на яких терміново необхідно надати відповідні документи, що засвідчують особу (ІД паспорт), ІПН - коди на дітей.
Щомісячно після отримання файлів з верифікації, наданих Мінфіном, проводиться опрацювання особових справ. За результатами моніторингу на запрошення управління для з’ясування обставин та усунення порушень в установлений термін звертається тільки третина заявників, що не надає можливості своєчасно внести зміни до бази отримувачів житлових субсидій. Накопичення матеріалів по особам (членам сім’ї – дорослим та дітям), по яким не внесені достовірні дані безперечно впливає на можливість автоматичного призначення житлової субсидії на наступний період. Автоматичне призначення субсидії на наступний період розпочинається з 01.05.2018 року (неопалювальний період).
Таким чином, Ваше своєчасне реагування про надання достовірної інформації напряму впливає на поновлення діючої субсидії чи призначення субсидії на наступний період.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14.03.2018 №182 затверджено Положення про Єдиний державний реєстр отримувачів житлової субсидії. Впровадження такого Реєстру покладає відповідальність за надання достовірної інформації на заявників та на управління - за правильність ведення Реєстру.
Механізм перевірки інформації щодо достовірності доходів (правдивість), задекларованих у заявах представниками сім’ї, які звертаються за наданням усіх видів державних допомог (для призначення враховуються доходи членів сім’ї за попередні 6 місяців), впроваджується на усі види державної допомоги.
На сьогодні згідно наказу Мінсоцполітики та Мінфіну від 15.01.2018 №5/33 узгоджено процедуру обміну інформаційних систем між ДП «Інформаційно – обчислювальний центр Мінсоцполітики» та Державною фіскальною службою. Механізм обміну відпрацьований і тому у найближчий час соціальні інспектори розпочнуть тотальну перевірку задекларованих доходів отримувачів державних допомог.
Встановлення розбіжностей між задекларованими доходами та доходами наданими ДФС, недостовірна інформація про здійснення покупок рухомого та нерухомого майна, вартість яких перевищує 10 прожиткових мінімумів сім’ї, наявність незадекларованих житлових приміщень згідно рекомендацій Мінфіну безпосередньо вплине на виплату державної допомоги, яка буде припинена. За фактом встановлення надання заявником недостовірної інформації управлінням проводитиметься робота щодо розрахунку надміру отриманої державної допомоги та визначення шляхів повернення заявником бюджетних коштів.
У зв’язку з впровадження перевірки інформації, яка надається заявником для призначення субсидії, пільг, державної допомоги для упередження виникнення переплат (надміру нарахованих коштів) та нецільового використання бюджетних коштів управління зауважує про необхідність:
1. Надавати в заяві повну та достовірну інформацію про персональні дані членів сім’ї.
2. Своєчасно надавати інформацію про зміну документу, що засвідчує особу та зміну персональних даних.
3. Своєчасно інформувати про обставини, що впливають на призначення та розмір нарахованих коштів.
4. Обов’язково надавати дані ІПН для дорослих та дітей чи документ про відмову від ІПН (за релігійними переконаннями).
За більш детальною консультацією звертатись за адресою: вул. Героїв Небесної Сотні, 23, телефон «гарячої лінії» управління: 095 59 79 103.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
09:54
12 грудня
live comments feed...