• Головна
  • Діє безоплатна гаряча лінія психологічної допомоги українцям
12:00, 5 вересня 2022 р.

Діє безоплатна гаряча лінія психологічної допомоги українцям

Наша країна переживає складні часи. За даними Міністерство охорони здоров'я України, близько 60% українців потребують психологічної допомоги. Щодня наші громадяни втрачають життя та здоров’я, домівки, стосунки, роботи та бізнеси.
Перша психологічна допомога – це загальновизнана, проста й дієва методика забезпечення первинної підтримки людей у кризових ситуаціях.
Мінсоцполітики нагадує, що за ініціативи першої леді України Олена Зеленська впроваджено Національну програму психічного здоров’я та психосоціальної підтримки  https://moz.gov.ua/.../ofis-pershoi-ledi-moz-ta-partneri..., яка має на меті допомогти громадянам подолати пов’язаний з війною стрес і наслідки пережитих травматичних подій, запобігти розвитку психічних розладів. Розробку та впровадження програми координує Міністерство охорони здоров’я України у тісній взаємодії з українськими та іноземними фахівцями. Ініціатива реалізується за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я.
Водночас, Національна психологічна асоціація, залучившись підтримкою партнерів, на початку червня запустила безоплатну гарячу лінію, яка працює у форматі аудіо та відео дзвінків.
Кожен охочий з України може подзвонити за номером 0-800-100-102 (дзвінки безкоштовні), щодня з 10:00-20:00, адміністратор лінії прийме дзвінок, визначить зручний для вас формат роботи (аудіо чи відео) і скерує до вільного психолога на лінії.
Психологічна допомога для українців закордоном доступна за телефонами:
Чехія +420 800 012 058
Польща +48 800 088 141
Франція +33 805 080 466
Португалія +351 800 780 756
Швеція +46 20 160 46 46
Ірландія +353 1800 817 519
Італія +39 800 939 092
Австрія +43 800 017 967
Великобританія +44 808 164 2432
Найближчим часом будуть підключені інші країни. Дзвінки з усіх мобільних операторів відповідних країн – безкоштовні.
На лінії працюють фахові психологи, які мають відповідний досвід та пройшли підготовку надання допомоги у ситуаціях кризи. Спеціалісти дотримуються основних етичних стандартів професії, а всі звернення за допомогою є конфіденційними.
Спеціалісти лінії надають кризові та інші типи консультацій, займаються психологічною просвітою, а у разі необхідності скерування до інших спеціалістів - передадуть дієві, робочі, безкоштовні контакти.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#допомога
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...